P.O.M. | Point Of Marketing

....

Der Point of Marketing ist ein Fixpunkt in der Wiener Marketing-Expertenszene. Seit 6 Jahren bietet er jedes Jahr spannende Themen rund um die Werbung und dem Kampf der Werber um Ihre Zielgruppe.

Hannahs Plan ist seit 2009 im Expertenbord der ÖMG-Österreichische Marketinggesellschaft und betreut diese Veranstaltung seit der ersten Idee. Wir planen, organisieren, rechnen, dekorieren, bauen, ...und schauen dass alles am Schnürchen läuft.

Und wir sind stolz darauf ein Teil des Erfolgsformates zu sein. Danke ÖMG!

2015 | The story of Adam and Eve and the power of stereotypes in advertising.
2014 | Jugend: Kult & Wahn
2013 | Sale! Marketing, Werbung im Ganzjahres-Schlussverkauf?
2012 | Emotionen in Deutschland und Österreich. Marketing der ungleichen Zwillinge.
2011 | Marketing-Pilgrims und Digital Natives - Wissen im Marketing erschürfen oder vernetzen?
2010 | The Big Halai!

..

Point of Marketing is a fixture on the Vienna marketing-expert scene.  For 6 years it has offered exciting topics relevant to advertising and the battle for target groups.

Hannah’s Plan has been on the board of experts of the ÖMG- Austrian Advertising Association since 2009 and has supervised this event right from the initial idea.  We plan, organise, calculate, decorate, build…and ensure that everything goes off without a hitch.

We are proud to be a part of this successful format.  Thanks, ÖMG!

2015 | The story of Adam and Eve and the power of stereotypes in advertising.
2014 | Youth: Cults and Craziness
2013 | Sale! Marketing and advertising in the year round clearance sale?
2012 | Emotions in Germany and Austria.  Marketing the unequal twins.
2011 | Marketing Pilgrims und Digital Natives – Knowledge in Marketing - search for it or network?
2010 | The Big Halai!

....

 
Hannahs Plan